Fashion

13 Ιαν 2016

Gigi Hadid : Η διατροφή και ο τρόπος γυμναστικής της




Είναι ένα από τα αγγελάκια της VICTORIA SECRET και είναι μόλις 20 χρόνων. Έχει γαλαζοπράσινα μάτια, φυσικά ξανθά μαλλιά και κορμί που προκαλεί αναστάτωση. Η αλήθεια είναι πως κάνει πολλές θυσίες για να διατηρεί αυτό το σώμα. Το welovewomen θα αποκαλύψει όλα τα μυστικά που έχουν χαρίσει στο νεαρό μοντέλο αυτή την άψογη σιλουέτα.










Από μικρή ηλικία έπαιζε volley και έκανε ιππασία. Η Gigi μεγάλωσε σαν αθλήτρια και συμμετείχε σε πολλές δραστηριότητες. Gigi : "Το boxing είναι το καινούριο μου άθλημα και θέλω κάθε φορά να είμαι και καλύτερη. Με το boxing δεν σκέφτεσαι, ξεχνάς ότι γυμνάζεσαι και θέλεις όλο και περισσότερο. Λατρεύω την Doutzen, είναι πανέμορφη και νομίζω πως είναι τόσο όμορφη και εσωτερικά. Είναι το είδωλό μου!". Το πρόγραμμα της ξεκινά με σχοινάκι, στην συνεχεία κάνει box και τέλος κάνει ασκήσεις μπαλέτου. Αθλείται 5 φορές την εβδομάδα από 2 ώρες.

ΔΙΑΤΡΟΦΉ ΤΗΣ
Τρώει λαχανικά, σαλάτες και πίνει πολύ νερό και χυμούς, όμως δεν στερείται και το junk food. Το αγαπημένο της είναι το μπέργκερ, και μάλιστα το double cheeseburger το οποίο απολαμβάνει μια στο τόσο με τηγανητές πατάτες και πολύ tofu (τυρί χαμηλό σε λιπαρά από γάλα σόγιας) από επάνω.
Gigi : "Αυτό που θέλω κυρίως είναι να τρέφομαι υγιεινά και να γυμνάζομαι. Τρώω καθαρά σπιτικά φαγητά, τα οποία μαγειρεύω και μόνη μου και μία μέρα την εβδομάδα τρώω ό,τι θέλω. Αυτό είναι το απλό μυστικό μου για να μένω σε φόρμα. Όταν πήγα στο πρακτορείο μοντέλων, είπα: Θα γυμναστώ σκληρά, έτσι κι αλλιώς όλη μου τη ζωή ήμουν αθλήτρια. Ένα πράγμα όμως δεν θα κάνω κι αν αυτό σημαίνει ότι το όνειρο μου τελειώνει... να γίνω πολύ αδύνατη"




















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

H ομάδα του WeloveWomen είναι δίπλα σας για να σας δώσει τις απαραίτητες συμβουλές σε κάθε σας απορία.