Fashion

15 Ιαν 2016

Christy Turlington : tips για το τρέξιμο





Η Christy Turlington, γνωστή μαραθωνοδρόμος, μετά τον Μαραθώνιο του Λονδίνου στον οποίο κατάφερε να κάνει το προσωπικό της ρεκόρ τερματίζοντας μετά από 3 ώρες και 46 λεπτά. Μοιράζετε μαζί μας tips για το τρέξιμο.












1)Θέστε μικρούς στόχους:Τρέξτε τακτικά, ακόμα κι αν πρόκειται για τον διάδρομο του γυμναστηρίου. Μην χάνετε τις προπονήσεις σας, ο επιμένων νικά. Ακόμα κι αν είσαι casual runner, έχεις προβάδισμα. Εγώ δεν ήμουν όταν γράφτηκα για τον πρώτο μου μαραθώνιο. Ο πρώτος αγώνας που έλαβα μέρος ήταν των 5 χλμ. πριν από 5 χρόνια και πραγματικά άρχισα να αυξάνω τα μίλια σε κάθε αγώνα.

2)Ακούστε το σώμα σας:Βρες τα σωστά βοηθήματα για το τρέξιμο και μην πιέζετε το σόμα σας παραπάνω από όσο μπορεί.Αυτός είναι ο τέταρτος αγώνας μου και δεν είχα προπονηθεί ποτέ μέχρι τώρα με κάποια συσκευή ή έναν επίσημο προπονητή, απέκτησα όμως σοφία κατά τη διάρκεια των χρόνων. Τώρα, με τη δική μου εμπειρία και χρησιμοποιώντας το Apple Watch για να προπονηθώ για τον μαραθώνιο του Λονδίνου, νιώθω πολύ πιο σίγουρη για τον εαυτό μου και τις ικανότητές μου.

3)Μπορείς να τα καταφέρεις:Όλοι μπορούν να τα καταφέρουν ανεξάρτητα από σε τι κατάσταση βρίσκονται. Αν βρεθείτε σε έναν μαραθώνιο, θα δείτε κάθε τύπο ανθρώπου εκεί έξω, πολλοί μάλιστα ξεκινούν να γίνονται fit από έναν τέτοιο αγώνα.

4)Ενσωματώστε και άλλα είδη στην προπόνησή σας:Κάντε μία φορά την εβδομάδα το Barry’s Bootcamp once a week, το οποίο νόμιζα ότι δεν θα μου αρέσει και δεν θα μου ταιριάζει, αλλά πλέον το λατρεύω και είναι μεγάλο ατού στην προπόνησή μου. Ακόμα και όταν κάνω yoga, δεν θέλω να ακολουθώ το ίδιο πρόγραμμα κάθε φορά, θέλω να εκπλήσσομαι.

5)Είναι όλα στο μυαλό:Μπορείτε να τα καταφέρετε. Είχα την ίδια εμπειρία με τη yoga, αν το μυαλό σου δεν είναι ευέλικτο, τότε δεν μπορεί να είναι το σώμα σου.

6)Ένας αγώνας είναι απλά η αρχή:Μάλλον θα δεσμευτώ και με έναν ακόμα αγώνα– είναι σαν την εγκυμοσύνη, μετά από ένα παιδί, σκέφτεσαι «Θα το ξανάκανα». Νιώθω ότι οι αγώνες είναι το ίδιο – είσαι τόσο ενθουσιασμένη για το πώς αισθάνεσαι στο τέλος που συνήθως γράφεσαι αμέσως για τον επόμενο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

H ομάδα του WeloveWomen είναι δίπλα σας για να σας δώσει τις απαραίτητες συμβουλές σε κάθε σας απορία.