Fashion

10 Φεβ 2016

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΒΟΛΤΑ



Η Τζέσι, ήταν ένα μαύρο Λαμπραντόρ 15 ετών η οποία ήταν κουφή, είχε χάσει την όρασή της και υπέφερε από αρθρίτιδα.







Η 40 χρονη ιδιοκτήτριά της, Λίζα Ράτερ, αγόρασε το σκυλί όταν ήταν μόλις οκτώ εβδομάδων και καθώς η Τζέσι γέρασε ήθελε να της προσφέρει αυτή την τελευταία ευχαρίστηση, πηγαίνοντας την για βόλτα στην παραλία Ρέντκαρ, στο Βόρειο Γιορκσάιρ.
«Παρότι δεν μπορούσε να με ακούσει να της φωνάζω, ήξερε ότι είχα λιχουδιές και μόνο που έβαλα το χέρι μου πάνω στην τσέπη μου της προκάλεσε αυτή την ευχάριστη έκφραση στο πρόσωπό της. Ήταν μια υπέροχη στιγμή, έβγαλα το κινητό μου και την φωτογράφισα πριν της δώσω μια λιχουδιά που της άξιζε» δήλωσε η Λίζα.


«Η Τζέσι κουράστηκε μετά το τρέξιμο. Κάτσαμε στην παραλία και της μιλούσα και έκλαψα. Την ευχαρίστησα που ήταν το νούμερο 1 κορίτσι μου και μου χάρισε ένα μεγάλο φιλί. Της έδωσα περισσότερες λιχουδιές και αγκαλιές. Ήξερα ότι ήθελα να περάσω λίγο ποιοτικό χρόνο μαζί της». Η Λίζα συνέχισε λέγοντας: «Η Τζέσι με κοιτούσε σαν να μου έλεγε ότι ήρθε η ώρα. Ήταν έτοιμη. Δεν θα υπέφερε και ήμουν τόσο χαρούμενη γι’ αυτό»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

H ομάδα του WeloveWomen είναι δίπλα σας για να σας δώσει τις απαραίτητες συμβουλές σε κάθε σας απορία.